Coverart for item
The Resource Pitschi, ein Kätzchen, das immer etwas anderes wollte : eine traurige Geschichte, die aber gut aufhört, von Hans Fischer

Pitschi, ein Kätzchen, das immer etwas anderes wollte : eine traurige Geschichte, die aber gut aufhört, von Hans Fischer

Label
Pitschi, ein Kätzchen, das immer etwas anderes wollte : eine traurige Geschichte, die aber gut aufhört
Title
Pitschi, ein Kätzchen, das immer etwas anderes wollte
Title remainder
eine traurige Geschichte, die aber gut aufhört
Statement of responsibility
von Hans Fischer
Creator
Subject
Genre
Language
ger
Summary
The kitten Pitschi's attempts to be a rooster, goat, rabbit, and other kinds of animals on the farm almost bring her to harm, but she finally discovers how to enjoy being a kitten
Cataloging source
CLE
http://library.link/vocab/creatorDate
1909-1958
http://library.link/vocab/creatorName
Fischer, Hans
Illustrations
illustrations
Index
no index present
LC call number
PZ33
Literary form
fiction
http://library.link/vocab/subjectName
  • Cats
  • Domestic animals
  • Identity
  • Cats
Target audience
primary
Label
Pitschi, ein Kätzchen, das immer etwas anderes wollte : eine traurige Geschichte, die aber gut aufhört, von Hans Fischer
Instantiates
Publication
Control code
ocm51026892
Dimensions
23 cm. x 32 cm.
Extent
1 v. (unpaged)
Isbn
9783314006302
Other physical details
col. ill.
System control number
  • (Sirsi) i9783314006302
  • (Sirsi) AJP-0703
Label
Pitschi, ein Kätzchen, das immer etwas anderes wollte : eine traurige Geschichte, die aber gut aufhört, von Hans Fischer
Publication
Control code
ocm51026892
Dimensions
23 cm. x 32 cm.
Extent
1 v. (unpaged)
Isbn
9783314006302
Other physical details
col. ill.
System control number
  • (Sirsi) i9783314006302
  • (Sirsi) AJP-0703

Library Locations

    • CLEVELAND/Main LibraryBorrow it
      325 Superior Ave., N.E., Cleveland, OH, 44114, US
      41.501174 -81.6917749
Processing Feedback ...